söndag 15 juni 2008

Framtiden ser ljus ut!



Känns väldigt konstigt. Nu är skolan slut. Man har tagit studenten och ska börja jobba. Känns som man ska tillbaka till skolan i höst, men så är det inte. Man har ju alltid haft skolan som en sorts "trygghet". Det är ju ändå skönt att gå i skolan, det enda som var jobbigt var när det blev för mycket plugg. Hann knappt med annat än plugga, plugga och plugga. Så det känns ju skönt det, har mer tid med vänner och andra sysselsättningar. Nu kan man äntligen ta tag i saker, som att börja tänka mer på sig själv och vänner. Jag vill verkligen börja träna och få bort några kilon, det är ett mål för detta år. Jag är nöjd med mitt liv som det ser ut nu. Jag har underbara vänner som ställer upp i vårt och torrt, älskar er! Mina änglar *ler* Jag har jobb i sommar som undersköterska på ett äldreboende osv osv. Det enda jag saknar nu är att ha någon att dela allt med, jag vill ha någon att älska, att tycka om. Men det får ta sin tid, ska inte ha bråttom.
Jag vill inom snar framtid skaffa en egen lägenhet i Ludvika, vill ha min egen lya. Oh det ska bli så kul att få göra ordning en lägenhet precis som man vill ha det. Med möbler, tavlor och gardiner, sånt är ju bara så kul :-) *längtar* Bara jag får fast jobb så flyttar jag direkt till mitt eget. Så underbart det kommer bli.
Framtiden ser ljus ut..

Tack för mig.
Ha det bra mina älsklingar!

Inga kommentarer: