tisdag 9 september 2008

Längesen nu!

Hejsan!

Det var inte igår jag blogga.

Det har hänt ganska mycket sen jag bloggade sist. Jag ska snart flytta hemifrån( Guuud sååå skönt :P ) Men jag ska inte flytta ensam utan med Henrik. Det känns så bra med honom och vi får aldrig vara ifred någonstans så nu flyttar vi ihop. På fredag är det dags. Vi ska flytta till en etta med sovalkov och kök. Lägenheten är jätte mysig och vi har fått välja nya tapeter till hela lägenheten. Kommer bilder sen på hur det ser ut. Det kommer bli jätte fint!

Annars så är väl det bästa som det brukar. Nu har jag bara jobb som timvikarie på kommun. Så blir utringd lite då och då. Men det har gått bra hittils. Håller på och söker jobb för fullt. Men det är bara att stå ut. Vore ju skönt med ett fast jobb.


Skriver mer sen! : )




och föressten BRITNEY IS BACK ;)

Inga kommentarer: